Friday, August 7, 2009

harapan..


08/08/09..12.56 tgh..

aku ngan geng2 aku,(ct,fida n niza) lpak la kt ktho..smbil makn la...tb2 je,x tau la cmne,bleh pulak terkeluar cter 2kar kos!!!..aku punya la xcted..ct ckap,ada la sorang bdk blok kmi,2kar ambk medik..dia dari bdk ftsm..aku memg terkejut la..slame ni,aku engat kalu dh dapt kos yg dphon,dh x leh nk 2kar2 dh...aku minat sgt nk jd dntist..tp,apakan daya,banyak sgt halangan yg menimpa....aku x ter'apply 'la plak kt dlm upu ari 2!!!!..ni smua dsbbkan oleh seseorang yg berguna la jgak!!..dia nchatkn aku,jgn ambk dntist sbb aku ni kn bdk fizik..aku x pk lngsung mase nk ec upu 2!!..skunk dh menyesal la sgt..ble pk blik..cm nj jrit je tau...wua........malangnya..

tapi,aku nk jgak try..mana la tau..ada lagi satu peluang,yg ALLAH nk bg kt aku...moga2 dapat la..amin...

0 Comments:

Post a Comment