Saturday, August 8, 2009

kelab penyayang


ahad,09/08/09

kira-kira kul 9 pagi td,aku ngan ada la bapa owg tah,kwn2 aku g joint xtvt kelb penyayang..ni la xtvt first yg kami joint sejak masuk kelb ni...

best!!!..ala,lagipun,kami bdk taun 1 ja..huhuhu..kami kene layan ank2 yatim yang diimport dari darul hikmah..diorang dtg naik bas..kaler hijau plak 2!!!..ada la dalm 28 owg kot..x ramai sangt la..perempuan ada la dlm 10 owg ja..yang paling tua,umur 17 taun..yg pling kcil,5 taun..comel plak 2!!!..macm2 xtvt ug dianjurkan..mase mula2 smpai 2,memg la diorang malu2 lg..tp,bila dh lama,alahai...hyper xtif la plak..pent nk melayan..huhuu..xtvt yg kmi mula2 bwt,mesti la panaskn bdn dlu...nk main la katakn...pas2,acara lari dlm guni pun bermula la..lawak btol..byangkan,bdk2 yg kecil lgi pendek,berlari-lari dlm guni 2!!!..hahahaha..tp,yg penting,aku x joint la..malu kot..dh tua la..cm x sesuai ja..lepas 2,acara bawa bola..memg x bleh blah la acara ni..tau x,kene bwah bola,3 biji plak 2!!!..selakigus la..2 bola,letakkan kt bawah ketiak(tempat yg pling wangi)..lagi 1,kepitkn d kaki...kesian aku tgk owg bwt..terkedek2 berlari..huhuhuh..yg ni pun aku x joint..aku juz bg sokongan ja la..ok la 2!!!...setelah keboringan melanda,xtvt yg seterusnya pun bermula la...iaitu,cari gula2 dlm tepung...menarik habisss!!!!..memg kotor la bju2!!!..kesian plak aku tgk..

last skali,aku rasa,memg masa ni la yg ditunggu2..hahaha..ala,masa mkn la..apa lgi..makn nasi aym n mineraal water..ok la..berselera benor bdk2 2 makn..

lepas bg hdiah,diorang pun blik la..

sebenarnya,aku bukan nk cter sgt bnda2 ni semua..

tp,aku cuma nk ingatkn,kita dlm dunia ni..

mesti la saling ingt yg ada rmai lg org yg btol2 memerlukan pertolongan..

walaupun ckit,tp,ok la...

kesian la tgk bdk2 2!!!

memg mcm2 la yg aku dh korek rhsia diorang..agak tragis..

ada yg smpai 4 beradik kt c2 tau..yg aku herankan,family ada lg..abg2,kakak2..

tp,bleh,dia biarkan adik kt c2!!!!

hai,dunia sekarang..apa la yg nk jd...

so,kepada kita yg masih ada mak n ayha ni..bersyukkurlah...

huhuhuh..rndunya kt family aku...

nk blik...

kepada mak,ayah,kak milah,abg him,abg leh,gee,bit,abg madi,ayip,n cik tom....

rndunya aku kt korang..huhuhhu...

0 Comments:

Post a Comment